Обратно

ЕЛЕКТРОНЕН АРХИВ НА ДОКУМЕНТИ.

Конфигуриране на цена,...
Условия за ползване
Базовото приложение включва

 

• Лесно и удобно архивиране на файлово съдържание, сканирани хартиени и електронни документи.
• Управление на процесите по дигитализиране на хартиени и електронни документи.Номенклатурни данни, групови признаци за описание,сортиране, индексиране и класифициране на документите в архива
• Надеждно и сигурно съхранение на архивираните документи.Възможност за периодично архивиране на други носители.
• Гъвкави правила за дефиниране на роли, групи,персонални права и рестрикции за определяне достъпа на потребителите на системата, протоколиране на извършени действия(Log) и др.
• Цифрова библиотека с възможност за динамично създаване на теми и прикачване на документи(или техни изображения) към тях, Вътрешноведомствени правилници, Еталони на бланки на документи и др.
• Възможност за интеграция с други информационни системи на базата на Web Services.
• Широка мащабируемост на работа: малък отдел на компания, локална мрежа на компания или в рамките на териториално разпределени компании и др.
• Използване на криптографски методи за защита на информацията, PKI инфраструктура и др.
• Поддържане на неограниченб брой офиси или отдалечени работни места и др.
• Отдалечен достъп(Internet) до системата на неограничен брой потребители и/или отдалечени офиси/потребители на администрацията.
• Интеграция с Active Directory Rights Management Services.(Когато е приложимо)

 

Информация:

Може да придобиете неизключително право на ползване на настоящия софтуер за неограничен период от време, чрез еднократно или на вноски заплащане на лицензионната такса. Софтуерът се инсталира на компютърна конфигурация собственост на клиента.
Също така може да ползвате софтуера като услуга "SaaS - Software as a Service". При този модел не закупувате софтуерни лицензии, а плащате абонамент за ползване. Вие сте в правото си да предложите удобен период за плащане (месечен, тримесечен и т.н.). Софтуерът може да се инсталира на ваша компютърна конфигурация. След изтичане на срока, за който сте предплатили своя абонамент се прекратява само възможността да въвеждате нови данни.

Предложение:

Имате закупен подобен софтуер, който искате да замените? В този случай ние ви предлагаме отстъпка в рамките на 15 процента от нашата цена.

Посочените цени са валидни до 31.12.2019

# 
N: 
Продукт 
Описание 
Цена в лв. 
Кратко описание 
WDS-26-0001Електронен архив на документи и сканирани изображенияБазово приложение (ver."Lite")460,00Свали
WDS-26-0003Графична обработка на сканирани изображенияДесктоп приложения за графична обработка на сканирани изображения.Директна връзка с мрежови и локални скенери . Web услуга за директен достъп до цифровото хранилище.380,00
WDS-26-0004Допълнителни приложения за директен достъп до скенери и принтериДиректен достъп до мрежови и локални скенери.Директен достъп до принтери, баркод четци и други периферни устройства390,00
WDS-26-0002Електронен архив на документи и сканирани изображенияБазово приложение(ver."Standard")685,00Свали
Page 1 of 1 (4 items)FirstPrev1NextLast v
Брой избрани: 0
Добави към кошницата
 Важно!

При необходимост можете да заявите оказване на техническа помощ при инсталиране и настройване на програмните продукти на тел.+ 359 894 747 006 или на адрес support@atapps.bg, atapps.bg@gmail.com

За всички програмни продукти инсталирането е напълно безплатно при осигурен отдалечен достъп до съответните компютърни конфигурации

Ценовите и лицензионните условия подлежат на промяна с или без предизвестие!

Право на връщане

Ако през първите 14 дни след закупуване на наши продукти не сте доволни от техните възможности, можете да поискате пълно възстановяване на сумата, която сте платили на "АТ Софтуерни приложения" ЕООД, като пишете на support@atapps.bg, atapps.bg@gmail.com или като се обадите на тел.+ 359 894 747 006.

АТ Софтуерни приложения ЕООД
Copyright © 2019 AtApps. All Rights Reserved