Софтуерни приложения за администрации.
(Web, Win, Free,...)
|
СИСТЕМНИ ИЗИСКВАНИЯ
![]()
Софтуерно решение даващо възможност за автоматизиране дейностите по администриране на някой от собствените приходи на общините, като: Наеми и други собствени приходи;местни такси;приходи от предоставяне на концесии; лихви;глобите и имуществените санкции, събирани въз основа на наказателни постановления, издадени от орган на местната администрация. Продуктът е изцяло WEB базиран, като дава възможност на дадена община да определи общи правила за отчитане на приходите от някой от собствените приходи, както за администрацията на самата община, така и за всички евентуални потребители на системата: районни администрации, общински предприятия, кметства и други структури. Всички други потребители на софтуерното решение не заплащат никакви допълнителни суми за ползване или лицензиране на продукта. По този начин е възможно консолидиране на източници на собствените приходи за всички потребители в реално време. Продуктът е съобразен със сметкоплана на бюджетните предприятия, като дава възможност за създаване на собствен сметкоплан и счетоводни сметки, позволяващи на специалистите своевременен и обективен анализ по редица счетоводни показатели. Подържа: история на счетоводните операции и сметки свързани с тях, дневник на продажбите, главна книга, хронологични описи и много други. Възможност за отдалечен достъп, чрез касови гишета, финансово обслужване на сключени договори за наем на общинска собственост, обезпечаване услугата “Едно-гише”, а така също и получаване на подробна финансово-счетоводна информация от специалистите, чрез Intranet/Internet среда. Предвидена е възможност за обединяване на финансово счетоводни данни от отдалечени места, използващи този програмен продукт в централизирана база данни. (Отдалечени офиси, общински предприятия, гишета и т.н.Елемент от продукта е модул свързан с наеми на общински имоти.Част от основните функции на модула са : заявление за ползване на общински имот под наем, обработка на подадени заявления, анексиране, прекратяване на сключени договори, застраховки по договори за наем, плащания, месечни и годишни приключвания на договори за наем, автоматично изчисляване на наказателна лихва по просрочени плащания, генериране на разнообразни справки, писма, договори, анекси и др. Договорните отношения са обвързани с определени счетоводни сметки за ефективното им счетоводно отчитане. Възможност за експортиране на счетоводни данни към външни системи. Възможност за отдалечен достъп до регистрите, както за обезпечаване услугата “Едно-гише” така също и получаване на подробна информация чрез Intranet/Internet среда.Предвидена е възможност Потребителя при необходимост сам да дефинира поддръжката на финансови регистри свързани с финансово задължени лица, режийни разходи, разходи за ТБО много други. Потребителите могат сами да разработват унифицирани бланки на документи(договори, разрешения,анекси, писма, етикети, електронно подписани финансови и други документи) на базата на специално разработен редактор на документи. Поддържа се връзка със софтуерните решения за дирекции „МДТ” на водещите компании в страната, като на тази база се предлага услугата(в т.ч. и електронна) „Удостоверение за липса или наличие на финансови задължения към общината” обхващаща финансовите задължения на лица към общината от данъци и такси свързани със ЗМДТ, задължения от наемна и приравнена дейност, задължения от наказателни постановления и глоби с фиш(административно-наказателна дейност) и финансови задължения от друг характер. Поддържа се публичен сайт с възможност за проверка на финансовите задължения към общината от граждани и фирми.Разработена е възможност за получаване на електронно подписани фактури и други финансови документи от лицата на заявен от тях електронен адрес или портал на общината.Разработени са специфични модули интегриращи финансовата част и по специално проверката и заплащането на наложени глоби с фиш и издадени наказателни постановления за констатирани нарушения, Поддържа се връзка със софтуерно решение „Цифров архив”, позволяващ дигитализирането на всички документи или техни сканирани изображения имащи за потребителите информационна или юридическа стойност към досиета на наематели,нарушители и т.н. Разработени са множество електронни услуги в т.ч. и за директен достъп на заинтересовани институции до информационната система. Например достъп, чрез електронен подпис на оторизирани служители на НАП до платени суми в общината по образувани изпълнителни дела в НАП.
Бази данни
Firebird Sql Server (2.5,4.0+), MS SQL Server express edition 2019+
Функционални характеристики
• Регистрация и конфигуриране на финансово счетоводен модел за отчитане на приходите от стопанска дейност. |
|||
|
![]()
При своята дейност съвременните администрации ежедневно създават, обработват, използват, анализират и архивират все по големи обеми неструктурирани данни (разнообразни документи, скици, сканирани изображения, мултимедийни файлове, финансови документи и др.). Натрупването на големи обеми неструктурирани данни изисква и разработването на нови стратегии за управлението им. Понастоящем на софтуерния пазар съществува голямо разнообразие от решения за съхранение, управление и защита на такива данни. Представената системата за електронен документооборот и управление на процесите за работата с хартиени и електронни документи е съвкупност от WEB приложения базирани на .Net Framework 4.0+. Обхваща всички процеси от регистрацията на документ до неговото архивиране или унищожаване.
Бази данни
Microsoft Sql Server 2017+, Firebird Sql Server (3.0+)
Функционални характеристики
• Регистрация и контрол на входящата и изходяща кореспонденция в администрацията. |
|||
|
|||
|
![]() При своята дейност съвременните администрации ежедневно създават, обработват, използват, анализират и архивират все по големи обеми неструктурирани данни (разнообразни документи, скици, сканирани изображения, мултимедийни файлове, финансови документи и др.). Натрупването на големи обеми неструктурирани данни изисква и разработването на нови стратегии за управлението им. Понастоящем на софтуерния пазар съществува голямо разнообразие от решения за съхранение, управление и защита на такива данни. Представената системата за електронен архив на документи atDocStore ще Ви помогне; да организирате и дигитализирате документооборота във вашата компания; да оптимизирате процесите за работата с хартиени и електронни документи; да създавате, управлявате и поддържате дигитализирани библиотеки с теми по ваш избор(вътрешноведомствени правилници, сертифицирани документи, единни бланки на документи в компанията и др). Приложението е WEB ASP.NET MVC 5.0 базиранo на .Net Framework 4.0+. Достъпнo e в два варианта. Единият вариант е при закупуване на софтуер, който вътрешно съдържа подсистема за електронен архив на документи.В този случай не се налага да закупувате това приложение втори път. Вторият вариант е да го закупите, като самостоятелно приложение.И при двата варианта не се налага да инвестирате средства в закупуване на допълнителни софтуерни лицензии.Не съществува ограничение за броя потребители ползващи приложението.Реализирани са ефективни модели за бързо търсене, групиране, филтриране на един или група документи по характерни признаци. Реализирана е възможност за пълнотекстово търсене на документи. Не съществува технологично ограничение за вида архивирани документи, а размерът на архивираните данни зависи само от ресурсите с които разполага вашата компютърна система(Свободно дисково пространство)
Бази данни
Microsoft Sql Server 2014-2019+, FileStream support enabled. (Препоръчва се използването на x64 битови ОС и версии на Microsoft Sql Server 2014-2019+)
Функционални характеристики
• Лесно и удобно архивиране на файлово съдържание, сканирани хартиени и електронни документи. |
|||
|
![]() Програмният продукт е съвременна информационна система разработена съобразно НАРЕДБА № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г.за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост (Обн. ДВ. бр. 40 от 29 май 2012 г.)
Бази данни
Firebird Sql Server (2.5,3.0+)
Функционални характеристики
1. Базово Web приложение за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост, администриране на системата: потребители и делегиране на права; Номенклатурни данни и настройка на шаблони на документи издавани от приложението. |
|||
|
![]() е софтуерно решение разработено в съответствие с изискванията на Наредба № 8 ОТ 17.12.2009 Г.” За утвърждаване на образците на актовете за общинска собственост, на досие на имот – общинска собственост и на регистрите, предвидени в Закона за общинската собственост и за определяне реда на съставянето, воденето и съхраняването им”. Приложението е сравнително леко и достатъчно удобно за работа на специалистите от общинските администрации.
Бази данни
Firebird Sql Server 3.0+), MS SQL Server Express edition 2017+
Функционални характеристики
1. Акт за публична общинска собственост ;
2. Акт за частна общинска собственост; 3. Акт за поправка на акт за публична общинска собственост; 4. Акт за поправка на акт за частна общинска собственост; 5. Досие на имот - общинска собственост; 6. Протокол за предаване на имот - общинска собственост; 7. Главен регистър за публична общинска собственост; 8. Главен регистър за частна общинска собственост; 9. Регистър за общинските предприятия ; 10. Регистър за търговските дружества с общинско участие; 11. Регистър за юридическите лица с нестопанска цел, в които участва общината ; 12. Регистър за гражданските дружества, в които участва общината ; 13. Регистър на разпоредителните сделки; 14. Публичнодостъпен сайт на всички поддържани регистри; 15. Електронна услуга за експорт на данни от регистрите към външни системи и фирми разработчици на софтуерни приложения; |
|||
|
![]() Информационната система е съвременно програмно решение за създаване и поддържане на регистрите по административно наказване. Поддържат се регистри на глоби с фиш и наказателни постановления по дефинирани от потребителя нормативни актове. Гарантирана е възможност за използване на макети на документи за автоматизиране процесите по административно наказване.(Бланки на АУАН, НП, Покани за плащания, писма и описи до съдилища и НАП) Системата притежава разнообразни критерии и филтри за търсене на нарушители, дължими/платени суми, статистики по актосъставители, разнообразни справки и т.н. Поддържа се в пълна степен интеграция с АИС ”Отчитане на приходите от стопанска дейност” за плащания на НП и глоби с фиш. Съществуват и електронни услуги за предоставяне на данни на заинтересовани лица в т.ч. и на служители на НАП за отчитане постъпили плащания по образувани изпълнителни дела и т.н.
Бази данни
Firebird Sql Server (2.5,3.0+), MS SQL Server express edition 2014/2017+
Функционални характеристики
• Регистър Наказателни постановления. |
|||
|
![]() Информационната система за издаване на разрешения на стопански субекти за удължено работно време е базирана на нормативните изисквания регламентиращи тази материя, както и на вътрешните правила на общините формулирани в съответните Наредба за обществения ред.
Бази данни
Firebird Sql Server (2.5,3.0+)
Функционални характеристики
1. Базово Web приложение за създаване и поддържане на публичен регистър на издадените разрешения на стопански субекти за удължено работно време, администриране на системата: потребители и делегиране на права; Номенклатурни данни и настройка на шаблони на документи издавани от приложението. |
|||
|
![]() Приложението дава възможност за създаване и поддържане на гробищен регистър /картотека/ на гробните места.Поддържа интеграция с АИС ”Отчитане на собствени приходите” за отразяване постъпленията от гробищни такси и услуги, кореспонденция с граждани/ и уеб-базирано приложение за заявки и справки.Поддържа се публична част на регистъра, чрез която регистрирани погребални агенции могат да подават заявления за погребения към съответния гробищен парк.Чрез него регистрираните погребални агенции могат в последствие да проверяват състоянието на подадените заявления.Поддържа се графичен интерфейс на местоположението на гробните места, алеи, парцели, места за урни и т.н. WEB приложения (5 броя) за създаване и поддържане на регистри към дирекция „Граждански услуги на населението
Поддържаните регистри са:
• Приложението е предназначено за автоматизирано отчитане на изплатени суми от фирмата/предприятието потребител по извънтрудови отношения (хонорари, граждански договори и др.).
Бази данни
Firebird Sql Server (2.5,3.0+), MS SQL Server express edition 2014/2017+ |
||